maandag 4 augustus 2014

Get inspired: yellow

Niet veel mensen weten het, maar geel is altijd mijn lievelingskleur geweest. Ik vind het een frisse, vrolijke en mooie kleur. Vooral lichtgeel vind ik altijd erg mooi. Ik vind het op de één of andere manier ook wel meisjesachtig. Omdat ik geel zo'n mooie kleur vind, heb ik besloten er een inspiratie artikel over te schrijven. Dus: lees verder en get inspired!



Dit nagellakje heb ik al eens laten zien in een Nails Of the Day, 22 Look Out Lemon van Maybelline. Ik heb nooit eerder een geel nagellakje gehad omdat ik het niet zo vaak in de winkel zag. Maar toen kwam ik deze tegen! Nooit gedacht, maar geel doet het eigenlijk heel goed op je nagels! Het staat fris, lief en verzorgd. Ik heb er ook best wel veel complimentjes over gekregen, wat ik niet had verwacht aangezien de meeste mensen die ik ken niet zo van geel houden. 



Outfit van lilian
Ik vind geel ook heel leuk wat kleding betreft! Zoals in deze outfit! Ik vind het jurkje erg leuk, vooral heel zomers en meisjesachtig. In combinatie met het donkere haar van Lilian staat het helemaal mooi, vind ik. De kleur geel die ze draagt is een wat warmere geel dan bijvoorbeeld het nagellakje, wat de kleur wat meer zomers dan lente-achtig maakt. Het is voor mij echt een missie om een geel jurkje te vinden, als iemand tips heeft, hoor ik het graag!

Dit is een outfit van mezelf, met okergeel. Dit was trouwens mijn eerste Outfit Of The Day, wel leuk om weer terug te zien. Ik zou deze outfit zo weer dragen, maar dan wel met een zwarte broek. Ik vind okergeel meer een kleur voor de herfst, het lijkt namelijk een beetje op het geel van de herfstbladeren. Deze kleur vind ik vooral erg leuk in combinatie met zwart, het geel komt dan mooi naar voren. 


Outfit van Michaela
Ook dit vind ik een leuke outfit met geel, dit keer zonnebloemen. Het geel is iets minder aanwezig in deze outfit omdat er natuurlijk geen volledig geel item in zit, maar ik vind het op zich wel mooi. Die zonnebloemen trend spreekt me wel aan, moet ik zeggen. Ik vind het altijd een beetje vintage staan.


Outfit van Jenny
Ook neongeel vind ik wel wat hebben, en op de één of andere manier vind ik dat het leukst als trui. Echt, vraag me niet waarom. Dit vind ik zelf wat leuker gecombineerd met een donkere spijkerbroek dan met zwart, aangezien ik vind dat het geel van zichzelf al genoeg knalt. Met zwart kan het ook leuk zijn, maar toch geef ik de voorkeur aan denim.


Ik moet toegeven: gele make-up gaat me dan soms net iets te ver, maar op deze manier vind ik het heel mooi: eerst een lijntje zwarte eyeliner en dan daarboven een lijntje felgele eyeliner of oogschaduw. Ik denk dat dit het mooist staat bij donkere vrouwen, maar bij een lichte huid kan het ook.

Ik denk niet dat geel iedereens kopje thee is, je moet er maar van houden. Ik vind het zelf in elk geval erg leuk en ik hoop dat ik jullie een beetje heb geïnspireerd met dit artikel! Vinden jullie dat ik dit soort artikels vaker moet maken?
Babette

2 opmerkingen:

  1. Ik heb echt een haat-liefde verhouding met geel. De ene keer vind ik het super tof, de andere keer vind ik het echt lelijk (A)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap wel wat je bedoelt, het kan heel mooi zijn, maar ook heel snel weer lelijk als het niet goed gecombineerd is of net niet de goede kleur.

    BeantwoordenVerwijderen